Pozycjonowanie stron - Poznań

Agilito to agencja reklamowa, która zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych, kampaniami linków sponsorowanych AdWords, a także przygotowywaniem responsywnych stron internetowych. Naszym klientom staramy się dostarczać rozwiązania, które skutecznie wypromują ich biznes, a co za tym idzie, zwiększą sprzedaż produktów lub zainteresowanie usługami, które oferują również na rynku lokalnym.

Pozycjonowanie stron: Poznań

Wszechobecny internet sprawił, że każdy z nas zanim zdecyduje się na zakup produktu lub usługi, przeszukuje sieć w poszukiwaniu najlepszego rozwiązania. Mało który użytkownik zagląda na kolejne strony wyszukiwań w Google, najważniejsze są pierwsze wyniki i to one generują największy ruch. Klienci o wiele częściej dokonują zakupu na stronach u szczytu wyszukiwarki. Dlatego kluczem do sukcesu na miarę XXI wieku jest pozycjonowanie stron.

Agencja SEO Agilito od 2012 roku specjalizuje się w działaniach SEO i stawia na rozwój w zakresie tej flagowej usługi. Profesjonaliści są stale na bieżąco z aktualnymi trendami, aktualizacjami i najnowszymi technikami. Wieloletnie doświadczenie połączone jest z pasją do marketingu internetowego, co sprawia że usługi zawsze wykonywane są na najwyższym poziomie i z należytą doskonałością. Długoletnie praktyka nauczyła naszych specjalistów jak sprostać nawet największym wyzwaniom.

Poznań daje przedsiębiorcom szczególne możliwości. To stolica województwa Wielkopolskiego, zamieszkiwana przez około 538 tysięcy osób. Wysoki potencjał pozycjonowania wynika nie tylko z ilości mieszkańców, ale także m.in. z powierzchni miasta, rozwoju technologicznego i silnie zurbanizowanej okolicy. Dodatkowo, kilka razy w roku odbywają się tutaj międzynarodowe targi, skupiające klientów z różnych dziedzin. Duży rynek zbytu sprawia, że jest to miasto idealne do rozwoju biznesu. Pozycjonowanie lokalne w Poznaniu daje Ci ogromną możliwość dotarcia do dużego grona klientów, którzy aktywnie poszukują Twojej usługi lub Twojego produktu.

Jak działa pozycjonowanie firmy w Poznaniu?

Wyniki organiczne wyszukiwarki Google dzielą się na globalne i geolokalizowane, czyli dostosowane do wyszukiwanego miasta/regionu lub w oparciu o lokalizację użytkownika, który poszukuje konkretnej informacji. Różnica polega na tym, że wyniki lokalne w głównej mierze pokazują firmy lub instytucje z konkretnego regionu wraz dodatkowymi informacjami jak trasę dojazdu, opinie klientów czy godziny otwarcia.

Celem pozycjonowania w Poznaniu jest wypromowanie danej strony internetowej dla użytkowników poszukujących kontrahentów lokalnych. Poniższy przykład pozwoli rozwiać wszelkie wątpliwości, co do różnicy pomiędzy pozycjonowaniem lokalnym a ogólnopolskim.

Pozycjonowanie frazy ogólnopolskiej

Wyrażenie: "stomatolog"

Wyjaśnienie: Po wpisaniu wyrażenia "stomatolog" w wyszukiwarkę Google, możemy otrzymać listę gabinetów stomatologicznych z różnych miast. Potencjalny klient z Poznania raczej nie skorzysta z oferty krakowskiego gabinetu i odwrotnie. Prowadząć biznes stacjonarny, ogólne wyrażenia w wielu przypadkach okazują się być nietrafioną inwestycją.

Pozycjonowanie skierowane na Poznań

Wyrażenie: "stomatolog poznań"

Wyrażenie doprecyzowane lokalnie: "stomatolog poznań grunwald"

Wyjaśnienie: Dzięki doprecyzowaniu wyrażenia o miasto Poznań (a nawet dzielnicę dla skrócenia potencjalnej drogi do gabinetu) otrzymujemy listę gabinetów z naszej okolicy. Z punktu widzenia tej placówki - pokazujemy się klientowi, który faktycznie szuka pomocy w okolicy naszej działalności. Pozwala to na dotarcie z ofertą do klientów bardzo mocno nią zainteresowanych.

Jakie są zalety pozycjonowania w Poznaniu?

Pozycjonowanie lokalne może zapewnić szczególnie satysfakcjonujące efekty, dzięki czemu przedsiębiorca skuteczniej wypromuje swoją działalność wśród mieszkańców najbliższej okolicy. Dzięki naturalnemu ograniczeniu konkurencji (poprzez zawężenie zasięgu), dotarcie do potencjalnego klienta jest łatwiejsze i mniej czasochłonne. Firma może skupić się na rywalizacji z lokalnymi przedsiębiorstwami i stopniowo budować świadomość marki. Osoby wpisujące zapytania geolokalizowane i poszukujące usług w mapach Google stanowią ogromną liczbę użytkowników, wobec czego warto wykorzystać ich zainteresowanie i zaistnieć tam, gdzie znajdują się potencjalni klienci.

Reklama internetowa we własnym mieście niesie za sobą również korzyści związane z obniżeniem kosztów. SEO lokalne w porównaniu z promocją strony o zasięgu ogólnopolskim jest z reguły o wiele tańszą alternatywą. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby po umocnieniu swojej pozycji rozpocząć również pozycjonowanie bez ograniczania się jedynie do Poznania i okolic, jeśli swoje usługi postanowią Państwo świadczyć także w innych miastach. Wszystko zależy od aspiracji oraz możliwości finansowych, co jest indywidualną kwestią każdego z naszych kontrahentów.

  • niższe koszty pozycjonowania - działając na rynku lokalnym, koncentrujemy nasze działania do skutecznego pozycjonowania w danym mieście, bądź regionie, co skutkuje niższą konkurencją niż w przypadku ogólnopolskich wyników wyszukiwania Google. Przekłada się to na niższe koszty całego procesu, skrócenie okresu oczekiwania na wyniki oraz pozyskiwanie pierwszych klientów w stosunkowo krótkim czasie.
  • szybsze osiąganie wyznaczonych celów - dzięku ograniczeniu kosztów i czasu potrzebnego do osiągnięcia wysokich pozycji w Google dla fraz geolokalizowanych na Poznań, promowana strona internetowa może szybciej osiągać wyznaczone cele pozycjonowania i co najważniejsze - z większą częstotliwością poszerzać ich zakres.
  • ugruntowanie pozycji firmy na lokalnym rynku - pokazująć się klientom w Poznaniu, Wasza firma krok po kroku staje się coraz bardziej rozpoznawalna w najbliższej okolicy i zaczyna być kojarzona ze świadczonymi usługami czy oferowanymi produktami. Dzięki temu poszerzacie grono stałych klientów, którzy z dużym prawdopodobieństwem będą również polecać Was dalej.
  • mniejsza konkurencja - nie oznacza to ograniczenie, wręcz przeciwnie. Ugruntowując swoją pozycje na rynku lokalnym, tworzycie dla Waszego biznesu pewien bufor bezpieczeństwa w kontekście późniejszej reklamy ogólnokrajowej. Będąc liderem na rynku poznańskim, dużo łatwiej i bezpieczniej będzie można podjąć decyzję o pozyjonowaniu na szerszą skalę.
  • dotarcie do okolicznych odbiorców i nawiązanie z nimi współpracy - wzbudzenie zaufania oraz pielęgnowanie relacji z miejscowymi kontrahentami, daje poczucie przynależności i bycia częścią rynku. Relacje biznesowe oparte na wzajemnym zaufaniu są jednymi z najtrwalszych. Pozycjonowanie strony a przez to samego biznesu w Poznaniu pozwoli na nalezienie stałych klientów.

Pozycjonowanie lokalne siłą każdego biznesu

Etapy lokalnego SEO

Co do samej zasady, pozycjonowanie lokalne nie odbiega zbytnio od ogólnego. Należy jednak zoptymalizować stronę pod słowa kluczowe uwzględniające nazwę miejscowości lub regionu, w którym działa firma. Cykl realizacji usługi można podzielić wg poniższych kroków:

  • Optymalizacja strony internetowej pod kątem wybranej geolokalizacji

    Dodanie adresu siedziby firmy do strony internetowej nie jest wystarczające dla pozycjonowania lokalnego. Aby strona internetowa klienta wyświetlała się w czołowych wynikach wyszukiwania, musi przejść proces optymalizacji. Na taki proces składa się wiele czynników, nie tylko z zakresu treści pojawiających się na samej witrynie, ale także zdjęć i materiałów filmowych, kodu, czasu odpowiedzi czy linków (zarówno wewnętrznych jak i przychodzących). Dzięki optymalizacji strona zostaje połączona z regionem geograficznym i zdobywa więcej wartościowych wyświetleń.

  • Działania z zakresu content marketingu (uwzględniające wybrane hasła)

    Content marketing jest działem reklamy, z którego korzyści czerpią dwie strony. Odbiorca zyskuje interesujące go treści (rozrywkowe lub edukacyjne), a nadawca mimochodem zwiększa świadomość istnienia swojej firmy oraz buduje zaufanie przyszłego klienta. Dwustronny zysk sprawia, że pomiędzy dwiema stronami tworzy się długotrwała relacja. Na stronach internetowych zazwyczaj używa się bloga, który buduje ekspercki autorytet firmy. Dodatkowo, w marketingu treści agencja Agilito wykorzystuje słowa kluczowe, co korzystnie wpływa na pozycjonowanie witryny.

  • Przygotowanie oraz aktualizacja wizytówki w Google Moja Firma

    Codziennie aż 28 milionów Polaków korzysta z internetu. Coraz częściej internet staje się miejscem, gdzie szukamy lub upewniamy się w kwestii lokalizacji firmy. Wizytówka Google Moja Firma jest niezbędnym rozwiązaniem, jeśli chcemy aby przyszli klienci bezproblemowo trafili do siedziby naszego przedsiębiorstwa lub odnaleźli nasze dane kontaktowe.Do wizytówki dodaje się również adres strony internetowej czy godziny otwarcia. Jest prosta i intuicyjna w obsłudze, dzięki czemu każdy użytkownik wyszukiwarki Google, wie gdzie znaleźć interesujące go informacje.

  • Stworzenie zaufanego profilu linkowego korzystając z lokalnych serwisów

    Budowanie linków jest podstawą skutecznego pozycjonowania stron internetowych. Proces ten maksymalizuje efekty, które klient osiąga po optymalizacji witryny pod kątem wybranej geolokalizacji. Link building jest działaniem off site. Oznacza to, że działania prowadzone są poza stroną internetową. Ważna jest nie tylko ilość zamieszczonych linków, ale także ich jakość. Zaufany profil linkowy nie tylko wpływa na pozycjonowanie, ale także jest sposobem na organiczne pozyskanie klientów.

  • Monitoring efektów, analizy i audyty SEO

    Pozycjonowanie jest długotrwałym procesem. Oznacza to, że jeśli chcemy utrzymać swoją stronę internetową w czołówce wyszukiwań fraz kluczowych, to musimy działać trwale. Jednorazowe działania nie są tak efektywne jak długotrwała współpraca, dlatego Agilito dba o swoich klientów długookresowo. Regularny monitoring efektów, analizy i audyty SEO sprawiają, że witryna klienta jest ciągle w początkowych wynikach wyszukiwania. W razie potrzeby wprowadzane są odpowiednie zmiany, zmieniana jest strategia.

Cennik pozycjonowania Poznań - ile to kosztuje?

Agencja SEO Agilito zapewnia kompleksową obsługę strony internetowej w rozsądnej cenie. Poniżej przedstawiamy wycenę przykładowych fraz kluczowych pozycjonowanych lokalnie w stolicy Wielkopolski. Wyrażenia zawierające w sobie lokalizację, w tym przypadku - Poznań, są zauważalnie tańsze do pozycjonowania niż ich odpowiedniki ogólnokrajowe.

Orientacyjne ceny fraz

Wyrażenie kluczowe
dla Google.pl
Pozycje
10+
Pozycje
10-7
Pozycje
6-4
Pozycje
3-1
usługi cnc poznań 0 zł 49 zł 59 zł 79 zł
coach poznań 0 zł 89 zł 99 zł 119 zł
tanie biuro poznań 0 zł 59 zł 69 zł 89 zł
szkoła rodzenia poznań 0 zł 59 zł 69 zł 89 zł
serwis laptopów poznań 0 zł 69 zł 79 zł 99 zł

Podczas współpracy z naszą firmą zostaje dobrany zestaw fraz, pod które nasi specjaliści zoptymalizują stronę internetową. Następnie stworzą oni zaufany profil linkowy oraz utworzą wiele atrakcyjnych treści, które umożliwią witrynie zyskanie renomy. Dzięki coraz wyższym pozycjom serwisu, będziecie mogli docierać z ofertą do większej liczby potencjalnych klientów.

Co wpływa na koszt pozycjonowania?

Na koszt pozycjonowania wpływa przed wszystkim obszar pozycjonowania - czy będzie to pozycjonowanie lokalne (na konkretną ulicę, miasto czy województwo) czy może krajowe, a nawet międzynarodowe. Następnym czynnikiem jest branża, ponieważ obszar działań zależny jest również od popularności wyszukiwań. Przykładowo, o wiele częściej wyszukuje się odzież czy obuwie od specjalistycznych dziedzin (takich jak np. akcesoria akwarystyczne lub wędkarskie). Dla każdej frazy kluczowej przeprowadza się analizę jej konkurencyjności i średniej liczby wyników wyszukiwania.

Cennik pozycjonowania: Poznań a Polska - porównanie

Pozycjonowanie geolokalizowane, czyli na konkretne miasto, województwo, czy regiona cechuje się mniejszym zasięgiem, ale wręcz gwarantuje wyższą konwersję, czyli interakcję użytkownika w postaci zakupu, wypełnienia formularza, czy wykonania połączenia telefonicznego do firmy. Elementy te składają się na niższą cenę pozycjonowania strony w Poznaniu w stosunku do ogólnopolskiego dla tożsamych wyrażeń kluczowych.

Przykładowe ceny wyrażeń

Wyrażenie kluczowe
pozycjonownie lokalne
Pozycje
3-1
Wyrażenie kluczowe
pozycjonownie ogólnopolskie
Pozycje
3-1
sklep rowerowy poznań 79 zł sklep rowerowy 169 zł
catering dietetyczny gdańsk 89 zł catering dietetyczny 199 zł
obozy piłkarskie wrocław 49 zł obozy piłkarskie 139 zł

Dlaczego pozycjonowanie w Agilito Poznań?

  • Specjalizacja Od wielu lat stawiamy na rozwój naszej flagowej ułsugi, jaką jest pozycjonowanie stron internetwych w wyszukiwarce Google i większość naszej energii skupiamy właśnie na tej dziedzinie. Jesteśmy na bieżąco z aktualnymi trendami i zmianami w algorytmie wyszukiwania Google, co pozwala nam dostarczać naszym klientom wysokiej jakości usługę pozycjonowania stron.
  • Wiedza Doświadczenie i pasja to dwa kluczowe elementy, dzięku którym wciąż poszerzamy naszą wiedzę z zakresu marketingu internetowego, a w szcególności pozycjonowania stron. Jesteśmy przygotowani do sprostania niestandardowych wyzwań oraz wdrażania strategii optymalizacji serwisów dla naszych klientów z bardzo dużą skutecznością.
  • Doświadczenie Pod marką Agilito działamy od 2012 roku, a wiedzę i praktykę zdobywaliśmy już dużo wcześniej. O wiele łatwiej jest nam dostosowywać się do zmieniających się współczynników algorytmu Google i dzięki temu dostarczać nowoczesne rozwiązania i techniki pozycjonowania stron internetowych.
  • Wiele wariantów współpracy Nie trzymamy się sztywnych reguł, jeżeli chodzi o współpracę z naszymi klientami. Posiadamy wiele rozwiązań, które możemy elastycznie dostosowywać do potrzeb, ale i możliwości naszych kontrahentów. Począwszy od niezobowiązujących Pakietów SEO bez umowy, poprzez rozwiązania budżetowe, hybrydowe i te z naciskiem na jak największą skuteczność działań.
  • Referencje Dla poparcia naszych słów, prosimy o zapoznanie się z wybranymi referencjami. Zadowolony klient to dla nas priorytet numer 1. Osiągamy to dzięki dedykowanym opiekunom handlowym i technicznym, którzy służą pomocą i rozwiewają wszelkie wątpliwości. Każdy z naszych pracowników dysponuje wyspecjalizowaną wiedzą, którą stale poszerzają.
  • Panel Klienta 24/7 Każdy z naszych klientów otrzymuje dostęp do autorskiego panelu klienta, za pośrednictwem którego może śledzić aktualne pozycje swojego serwisu, pobierać raporty i weryfikować skuteczność naszych prac. Kierujemy się zasadami fair play w biznesie, stąd jesteśmy do dyspozycji naszych klientów również za pośrednictwem dodatkowych narzędzi.

Zaufali nam:

Pozycjonowanie Poznań - BEZPŁATNA oferta:

Wypełnij krótki formularz, a w ciągu 24h jeden z naszych specjalistów skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia potrzeb i przygotowania na tej podstawie indywidualnej oferty na pozycjonowanie strony internetowej Twojego biznesu. Oferta zostanie sporządzona bez żadnych zobowiązań i zupełnie za darmo!

Nazwa firmy:

Strona WWW:

Imię i nazwisko:

E-mail:

Telefon:

Zapytanie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym, w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego, w celu przedstawienia oferty handlowej, w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) - dobrowolna zgoda. W każdym momencie mogę wycofać zgodę kontaktując się z Administratorem. Oświadczam, iż zapoznałem(am) się z POLITYKĄ PRYWATNOŚCI opisującą w jaki sposób Administrator - Agilito Sp. z o.o. przetwarza moje dane osobowe.

Oceń informacje:
średnia ocena: 5.0 / 5
liczba głosów: 111