Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych w wynikach organicznych to obecnie jeden z najskuteczniejszych sposobów marketingu internetowego. Jako że większość użytkowników sieci zaczyna swoje poszukiwania żądanego produktu lub usługi od wpisania określonego hasła w wyszukiwarkę Google, pozycja wśród uzyskanych wyników jest niesamowicie istotna. W tym celu dokonuje się analizy strony i wprowadza odpowiednie zmiany, tak aby uczynić ją lepiej widoczną w Internecie, a tym samym umożliwić skuteczniejszą promocję oferty danej firmy.
Na czym polega proces pozycjonowania?
Proces pozycjonowania, w rozumieniu prac wykonywanych bezpośrednio na stronie internetowej można podzielić na 5 podstawowych etapów, które tylko i wyłącznie połączone ze sobą w odpowiedni sposób zapewnią wysoką jakość świadczonych usług marketingowych w wynikach organicznych. W Agilito wygląda to w następujący sposób:
1. Optymalizacja sekcji HEAD
Poprzez opracowanie unikalnych i odzwierciedlających ofertę znaczników sekcji HEAD jak np. meta title oraz description, pozycjonowana witryna stanie się lepiej widoczna w wyszukiwarkach. Z pewnością zabieg ten pozytywnie wpłynie na zwiększenie ruchu z tzw. "długiego ogona", czyli zapytań o konkretny produkt czy usługę. Jest to jeden z pierwszych kroków, jaki podejmujemy w procesie optymalizacji strony. Każda wartościowa dla procesu pozycjonowania podstrona jest przez nas szczegółowo analizowana.
2. SEO Copywriting
By uczynić stronę bardziej rozpoznawalną, zawarte w niej treści muszą być ciekawe i niepowtarzalne. Dla podstron szczególnie istotnych z punktu widzenia pozycjonowania, SEO Copywriter przygotuje niezbędne teksty, które będą dobrze oceniane przez algorytm Google a także zaciekawią użytkowników. Treści znajdujące się na stronie internetowej muszą być nie tylko praktyczne dla wyszukiwania organicznego, ale również brzmieć zachęcająco dla potencjalnego klienta, odwiedzającego dany serwis.
3. Zoptymalizowany kod źródłowy
Pozycjonowanie to sposób na skuteczną rywalizację o klienta z największymi firmami na rynku. Dzięki tej usłudze, kod strony zostanie specjalnie zoptymalizowany dla robotów wyszukiwarek z uwzględnieniem najświeższych standardów Google. Zainstalujemy statystyki Google Analytics oraz podłączymy Narzędzia dla Webmasterów Google, aby mieć pełną informację o kondycji serwisu. Wybierając Agilito, oddajecie Państwo stronę pod opiekę fachowców od reklamy internetowej w wynikach organicznych.
4. Kształtowanie marki
Wysokie pozycje w wyszukiwarce Google to prestiż dla marki i budowanie wizerunku lidera na rynku. Dzięki skutecznej reklamie internetowej rośnie rozpoznawalność, widoczność i dostępność dla użytkowników Internetu. Na stronę Państwa firmy może trafiać coraz więcej internautów, którzy bazując na zaufaniu do wyszukiwarki, szukają informacji związanych z ofertą. Konsekwencją tego jest większy ruch na stronie, który z kolei ma znaczny wpływ na zwiększenie zysku ze sprzedaży towarów i usług.
5. Efekty
Dzięki realizowanej przez nas usłudze pozycjonowania, strona WWW Państwa firmy znajdzie się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwarki Google na wybrane zapytania, co może przyczynić się do zwiększenia liczby odwiedzin użytkowników. Po zdobyciu miejsca w top-10, pracujemy nad osiągnięciem pierwszej pozycji, jednakże z uwagi na ogromną konkurencyjność wymaga to czasu i często wymaga dodatkowej współpracy z Klientem. Zapewniamy, że naszym celem jest maksymalizacja Państwa widoczności w wynikach wyszukiwania.
Czym są organiczne wyniki wyszukiwania?
Po wpisaniu przez użytkownika danego hasła w Google, jego oczom ukazuje się lista linków, które mają odpowiadać na jego zapytanie. Na samej górze pojawiają się reklamy AdWords, które naliczają opłaty za każde kliknięcie, przenoszące internautę na daną witrynę. Pod nimi znajdują się tzw. wyniki organiczne, gdzie umieszczane są odnośniki do stron, ocenionych przez algorytm jako najbardziej adekwatne do wpisanej frazy. Za wyświetlanie się tam, Google nie pobiera żadnych opłat, wystarczy tylko mieć odpowiednio zoptymalizowaną stronę.
Pozycjonowanie wymaga czasu, lecz gdy już uda się wybić daną witrynę do pierwszej dziesiątki wyników wyszukiwania, zapewnia to długofalową reklamę bez ograniczeń. Link do strony pojawia się na wybrane słowa kluczowe dowolną ilość razy, a co więcej, o każdej porze dnia i nocy. Zawsze więc, gdy dany konsument będzie poszukiwał produktu lub usługi, jaką oferuje Państwa firma, ujrzy w wynikach wyszukiwania Google adekwatny link i z dużym prawdopodobieństwem go otworzy. Takie wizyty na stronie bez wątpienia stwarzają szansę na zawiązanie większej ilości transakcji.
Jak wybrać wyrażenia kluczowe?
Dzięki doświadczeniu w branży SEO możemy Państwu doradzić przy wyborze pozycjonowanych wyrażeń kluczowych. Ich trafny dobór warunkuje wymierne korzyści z promocji serwisu w sieci. Na pytanie w jaki sposób wybrać odpowiednie frazy, pomoże Państwu odpowiedzieć kilka prostych wskazówek:
- Postaw siebie na miejscu potencjalnego Klienta - zastanów się, w jaki sposób sam wyszukujesz interesujące Cię produkty czy usługi i zastosuj tę zasadę w odniesieniu do własnego biznesu.
- Sprecyzuj zapytanie - prowadząc salon samochodowy marki X w Poznaniu i pozycjonując się na frazę "salon samochodowy" nie dotrzemy do właściwej grupy odbiorców. Potencjalny Poznaniak chcąc zakupić auto marki X, najprawdopodobniej wpisze w wyszukiwarce "salon samochodowy w Poznaniu", "salon samochodowy X Poznań", czy "X Poznań". Przecież nie interesują go wyniki z Warszawy, Łodzi, czy Krakowa, tylko z najbliższego otoczenia.
- Dobierz wyrażenia podobne - by wykluczyć potencjalną stratę klientów, wynikającą z różnej formy zapytań, należy dobrać frazy dodatkowe. Korzystając z poprzedniego punktu, dla wyrażenia "salon samochodowy w Poznaniu" warto również reklamować się dla zapytań "salon samochodowy X Poznań", czy "X Poznań". W ten sposób niezależnie od sposobu zapytań użytkowników, dotrzemy do większej liczby zainteresowanych.
- Sprawdź, czy Twoja witryna odpowiada wybranym wyrażeniom - bardzo ważne jest promowanie się w wynikach wyszukiwania, odpowiadającym merytorycznej zawartości pozycjonowanej witryny. Reklamując się na przykład pod wyrażeniem "meble", a oferując tylko akcesoria meblowe, użytkownik z dużym prawdopodobieństwem zapamięta tę domenę i będzie ją omijał w wynikach wyszukiwania.
Jakie są ceny pozycjonowania stron?
Wycena poszczególnych wyrażeń kluczowych nie jest jednoznaczna i nie można zastosować jednego wzorca do wszystkich stron internetowych. Podczas przygotowywania oferty nasi specjaliści biorą pod uwagę konkurencyjność samych fraz, ale również jakość i tematyczność serwisu w stosunku do wyrażeń, dla których ma być realizowana usługa pozycjonowania. Jednak dla przybliżenia orientacyjnych kosztów, z jakimi należy się liczyć, przygotowaliśmy przykładowe słowa kluczowe wraz z ich wyceną przy założeniu, że dany serwis posiada niezbędną wg naszej oceny zawartość.
Przykładowe wyceny fraz | ||||
Wyrażenie kluczowe dla Google.pl |
Pozycje 10+ |
Pozycje 10-7 |
Pozycje 6-4 |
Pozycje 3-1 |
---|---|---|---|---|
obrusy plamoodporne | 0 zł | 79 zł | 89 zł | 109 zł |
pawilony handlowe | 0 zł | 49 zł | 59 zł | 79 zł |
sklep rowerowy kraków | 0 zł | 79 zł | 99 zł | 129 zł |
sala weselna bydgoszcz | 0 zł | 39 zł | 49 zł | 69 zł |
zdrowa żywność lublin | 0 zł | 29 zł | 39 zł | 59 zł |
stomatolog toruń | 0 zł | 59 zł | 69 zł | 89 zł |
Korzyści płynące z pozycjonowania strony
Internet staje się głównym źródłem informacji każdego nowoczesnego człowieka. Nieustanny dostęp sprawia, że znacznie chętniej sięga się do wyszukiwarki niż do książki czy gazety. Ze względu na ogromny ruch i zainteresowanie, sieć staje się idealnym gruntem pod marketing.
Niestety samo założenie strony internetowej zwykle nie wystarcza. W Internecie znajduje się gros różnorodnych witryn, które codziennie prześcigają się w walce o klienta.
Klienci szukając konkretnych usług czy produktów, najczęściej pokładają zaufanie w wyszukiwarce internetowej. W Polsce (jak i wielu innych krajach Europy) prym wiedzie Google. To sprawia, że topowe pozycje na pierwszej stronie wyszukiwania to miejsca przynoszące wiele korzyści:
- Widoczność – przeciętny użytkownik Internetu jest niecierpliwy, dlatego zwykle ciekawi go tylko pierwsze kilka wyników wyszukiwania.
- Zainteresowanie – przykuwając uwagę większej ilości konsumentów, rozbudza się ich zainteresowanie ofertą.
- Prestiż – wielu użytkowników automatycznie wiąże wysoką pozycję w wyszukiwarce z lepszą ekspozycją marki.
- Marka – im bardziej znana będzie firma, tym częściej zostanie wybrana przez konsumentów.
- Rozwój – większe zainteresowanie, świadomość marki i prestiż pomogą firmie rozwijać się i doskonalić.
Jak wygląda pozycjonowanie w Agilito?
Po wybraniu listy wyrażeń kluczowych rodzaju formy współpracy i załatwieniu niezbędnych formalności, przystępujemy do realizacji powierzonego nam zadania. W naszej agencji usługę pozycjonowania można podzielić na poszczególne elementy, który razem tworzą ciągły proces budowania reputacji każdej strony internetowej.
1. Audyt SEO
Na bieżąco wykonujemy analizę serwisów w oparciu o aktualne zmiany w algorytmie Google. W chwili obecnej na ranking w wynikach wyszukiwania składa się ponad 200 różnych elementów, które badane są przez roboty wyszukiwarek. Nieustanny rozwój naszych specjalistów oraz wiedza podparta doświadczeniem pozwalają naszej agencji na skuteczne działania optymalizacyjne, prowadzące do osiągania wysokich pozycji i zwiększania widoczności serwisów naszych klientów.
2. Optymalizacja on-page
Optymalizacja stron internetowych to szereg działań, które mają na celu dostosowanie strony do wymagań i aktualnych trendów wyszukiwarek internetowych. Dzięki kompleksowo wykonywanej przez nas optymalizacji jesteśmy w stanie uzyskiwać najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania dla naszych klientów. Podstawowe działania wpływające na ocenę strony, które wykonujemy w ramach współpracy to:
- Optymalizacja sekcji HEAD
- Dzięki temu Twoja witryna będzie lepiej widoczna w wyszukiwarkach i zwiększy ruch z tzw. "długiego ogona", czyli zapytań o konkretny produkt czy usługę. Dostosowanie meta znaczników pozwoli zaistnieć w wynikach wyszukiwania i przełoży się na zwiększenie potencjału marketingowego strony internetowej.
- Optymalizacja przekierowań domen kierujących do serwisu
- Dzięki połączeniu identycznych stron można szybciej zaistnieć na pierwszych stronach wyników. Zlikwidowanie zjawiska serwisów bliźniaczych jest także metodą na uniknięcie sankcji ze strony algorytmu Google za duplikowanie treści i poprawia indeksowanie stron w wyszukiwarce Google.
- Optymalizacja przekierowań podstron
- Zabieg ten pozwoli na poprawienie częstych błędów serwisów, które ze względu na konstrukcję programistyczną, pozwalają robotom na wyświetlanie tej samej treści pod różnymi adresami. Reorganizacja struktury umożliwia przyspieszenie działania witryny i lepsze indeksowanie strony www.
- Utworzenie pliku robots.txt
- Instrukcje dla algorytmów indeksujących, które umożliwiają np. zablokowanie dostępu do danych prywatnych w taki sposób, by nie były dostępne z poziomu wyszukiwarek internetowych. Plik robots.txt jest jednym z narzędzi, który pozwala na sterowanie procesem dostępu Google do serwisu oraz bezpośrednio wskazuje algorytmowi mapę strony.
- Osadzenie animacji FLASH
- Jeżeli Twój serwis zbudowany jest przy pomocy technologii FLASH, dzięki wprowadzonym modyfikacjom, wyszukiwarki również będą mogły indeksować jego zawartość. Udostępnienie treści zwartych we Flash zwiększa usability strony, szczególnie pod kątem dostępu do tekstów.
- Usunięcie mechanizmów sesji dla robotów wyszukiwarek
- Zabieg ten pozwoli na indeksację wartościowych stron, dzięki którym zwiększysz ruch w witrynie, a generowane duplikaty podstron z parametrami sesji zostaną w zablokowane. Algorytmy wyszukiwarek zaoszczędzone zasoby będzie mógł wykorzystać na szybszy odczyt większej ilości danych.
- Stworzenie Google Sitemap
- Przyspiesz indeksację swojej witryny dzięki mapie strony w formacie XML. Plik sitemap.xml to skuteczny sposób na poinformowanie robotów wyszukiwarek o nowych stronach w serwisie.
- Usunięcie ukrytych lub nieprawidłowo osadzonych treści
- Przeprowadzimy optymalizację treści, jeżeli w obrębie Twojej strony znajdują się ukryte lub źle osadzone teksty, gdyż ma to negatywny wpływ na pozycjonowanie. Działania te pozwolą dostosować witrynę do wymagań przedstawionych przez Google.
- Założenie konta Google Search Console
- Narzędzie to pozwala sprawdzać, jak Google widzi daną stronę. Dzięki niemu, można monitorować indeksację strony 24 godziny na dobę.
- Założenie konta Google Analytics
- Dzięki Google Analytics, uzyskasz dostęp do szczegółowych analiz ilości i zachowań użytkowników odwiedzających Twoją stronę. Gromadzone przez to narzędzie kompleksowe statystyki umożliwiają skuteczne planowanie strategii marketingowych firmy w Internecie.
- Optymalizacja nawigacji pod kątem wyszukiwarek internetowych
- Dostosowanie nawigacji w taki sposób, by odpowiadała najnowszym standardom wyszukiwarek internetowych. Korekta linków to pierwszy krok na drodze do ułatwienia i przyspieszenia poruszania się po stronie WWW.
- Zastosowanie mikroformatów dla podstron produktów
- Najnowsze rozwiązanie pozwalające na jeszcze lepszą analizę Twojej strony w Google. Dzięki wprowadzeniu mikroformatów, istnieje duże prawdopodobieństwo, że produkty przez Ciebie oferowane wyświetlane będą w formie listingów w wynikach wyszukiwania, co jeszcze bardziej wyróżni Cię na tle konkurencji.
- Usunięcie iframe oraz elementów zewnętrznych i osadzenie ich w obrębie serwisu
- Nie pozwól, by ktoś przejął ruch z Twojej strony poprzez popularne "ramki" oraz inne zewnętrzne treści, które zawierają linki do stron konkurencji. Ponadto, wyszukiwarki internetowe nie traktują takich elementów jako należących do Ciebie. Nieetyczne i podejrzane metody pozycjonowania to największe zagrożenie dla strony. Dostosuj już dziś Twój serwis do wymagań Google.
- Stworzenie przyjaznych linków
- Jeżeli chciałbyś podać komuś odnośnik do ciekawej podstrony swojego serwisu, a kopiując go widzisz tylko szereg zmiennych i niezrozumiałych znaków - wdrożymy tzw. przyjazne linki dla wybranych adresów URL. Dzięki temu, zapamiętasz każdy adres, a co więcej, użytkownicy również odbiorą strukturę witryny jako bardziej atrakcyjną. Twoja strona jest przeznaczona dla ludzi i warto by była im przyjazna.
- Stworzenie nagłówków z wybranymi wyrażeniami kluczowymi
- Optymalizacja nagłówków pozwoli w jeszcze lepszym stopniu poprawić Twoją pozycję na poszczególne słowa kluczowe.
- Optymalizacja stopki teleadresowej
- Użytkownik powinien móc bez trudu znaleźć dane kontaktowe w witrynie, dlatego umieścimy stopkę teleadresową na każdej podstronie. Kontakt klienta z firmą jest pierwszą fazą procesu sprzedaży towarów i usług.
- Optymalizacja atrybutów ALT
- Treści graficzne również mogą zwiększyć ruch z wyników wyszukiwania na Twojej stronie. Wystarczy optymalizacja znaczników opisujących ich zawartość. Pozwala to dostosować stronę internetową pod kontem usability, a także niepełnosprawnych użytkowników sieci.
- Wyeliminowanie masowych błędów 404
- Poprawimy błędne podstrony, które powodują, że użytkownicy tracą zaufanie do odwiedzanej strony. Jeżeli z jakiś względów Twój serwis generuje strony błędu, wynikające z zawartych w nim błędnych odnośników - poprawimy również i to.
- SEO Copywriting
- W ramach współpracy przygotujemy i wdrożymy niezbędne treści na najważniejszych podstronach z punktu widzenia pozycjonowania. Warto pamiętać, że unikalny serwis zdobywa lepszą ocenę algorytmów wyszukiwarek i tym samym ma szansę rankingować na wyższych pozycjach.
3. Link building
Proces budowania właściwego profilu linkowego wymaga dużego doświadczenia i nakładu pracy od naszych specjalistów. W ramach usługi pozycjonowania dokładnie przeanalizujemy linki kierujące do strony internetowej klienta biorąc przede wszystkim pod uwagę:
- ilość linków i domen kierujących,
- jakość linków (tematyczność, rodzaje serwisów kierujących),
- rozkład anchor textów (linkowane wyrażenia, natężenie linków),
- typ linków.
Powyższa wiedza pozwoli nam dobrać odpowiednią strategię linkowania Państwa serwisu z wartościowych stron internetowych. Posiadamy ponadto własne autorskie portale, na których umieścimy wizytówki Waszej strony, co zwiększy widoczność domeny w wynikach wyszukiwania Google.
4. Monitoring wyników
Każdy z naszych klientów otrzymuje dostęp do Panelu Klienta Agilito, wktórym znajdzie wszelkie szczegóły dotyczące aktywnych usług oraz możliwość monitorowania bieżących efektów naszych prac. My również analizujemy efekty, jakie zostały uzyskane dotychczasowymi działaniami i cały proces powtarzamy od początku, optymalizując i poprawiając coraz bardziej szczegółowe elementy na stronie.
Dodatkowo, w celu dokładnego określenia ilości wejść każdy klient zostaje wyposażony w specjalistyczne narzędzie do badania odwiedzin oraz zachowań użytkowników - Google Analytics.
Dlaczego warto nam zaufać?
Jasne zasady i dodatkowe usługi w cenie
Wybierając usługę pozycjonowania w naszej agencji SEO, otrzymujesz proste zasady współpracy, pewność, że współpracujesz z doświadczonym partnerem oraz szereg dodatkowych atutów, dzieki którym wymiana informacji i cała realizacji umowy będzie przyjemnością.
Dedykowany opiekun techniczny
Pozycjoner odpowiedzialny za realizację umowy
Do każdego swojego klienta przypisujemy indywidualnego opiekuna technicznego. Jest to doświadczony pozycjoner, który dzięki doskonałej znajomości technik SEO, potrafi dokonać kompleksowej optymalizacji strony. Zawsze działa w pełni zgodnie z wytycznymi dla webmasterów, określającymi dozwolone przez Google metody pozycjonowania. Jest to niezwykle istotne, ponieważ każde łamanie tych zasad może zaowocować nałożeniem kary na domenę w postaci znaczącego obniżenia jej pozycji lub nawet całkowitego wykluczenia z wyników wyszukiwania.
Opiekun techniczny przygotuje propozycje zmian na stronie, mających na celu podwyższenie oceny, jaką wystawia jej algorytm, lecz wprowadzi je dopiero po Państwa pełnej akceptacji. Bez dodatkowych opłat, utworzy także wizytówkę w Mapach Google, która ułatwia klientowi szybki kontakt z firmą oraz zlokalizowanie jej siedziby. Co więcej, pozycjoner będzie również czuwał nad poprawnym funkcjonowaniem strony i reagował na ewentualne nieprawidłowości, aby witryna była zawsze widoczna w wyszukiwarce oraz przyjazna dla konsumenta.
Dedykowany opiekun handlowy
Obsługa formalna umowy z 1 osobą
Każdy nasz klient ma również do dyspozycji dedykowanego opiekuna handlowego, który zajmuje się sprawami umowy i płatności. W elastyczny sposób dostosowuje on przygotowywaną ofertę do specyfiki branży oraz możliwości i zapotrzebowań danej firmy. Dokonuje analizy słów kluczowych, jakie wiążą się z Państwa działalnością i proponuje takie, które mogą przynieść najwięcej korzyści, a także doradza odnośnie wyboru najbardziej optymalnej w danym przypadku formy usługi. Na podstawie rozmowy z klientem i przekazanych mu informacji, dokonuje indywidualnej, bezpłatnej wyceny.
Opiekun handlowy odpowiada także na Państwa pytania odnośnie zasad pozycjonowania i korzyści z niego płynących, gdyż chcemy, aby każdy klient dokładnie wiedział, za co płaci. Wysyła również potrzebne dokumenty, takie jak umowy, aneksy czy cesje. W razie potrzeby, można go poprosić o wyjaśnienie dowolnego z zawartych w nich paragrafów. Służy też pomocą w kwestii rozszerzenia oferty o dodatkowe frazy, które mogą jeszcze bardziej zwiększyć widoczność marki w sieci.
Brak dodatkowych opłat
Płatności jasno określone w umowie
Zawsze otwarcie informujemy swoich klientów o wysokości wszystkich opłat, bez ukrywania dodatkowych kosztów. Uważamy, że pełna uczciwość i działanie na jasno określonych zasadach to podstawa udanej współpracy. Mogą Państwo zdecydować się na jeden z trzymiesięcznych pakietów SEO, które przedstawione są w naszym cenniku – poza zawartą tam kwotą, nie naliczamy żadnych innych należności. Inną opcją jest podpisanie umowy na pozycjonowanie, która zapewnia ciągłą optymalizację, a także płatność wyłącznie za konkretne efekty. Mianowicie, koszt zależy tutaj od pozycji witryny, jakie uda się nam wypracować. Jeśli strona będzie się pojawiać poza pierwszą dziesiątką wyników wyszukiwania na wybrane frazy, nie wymagamy żadnych opłat.
Poza tym, zapewniamy Państwu darmowe dodatki do usług SEO. Jednym z nich jest utworzenie wizytówki Google Moja Firma, dzięki której potencjalny klient łatwiej dotrze do punktu obsługi. Możemy również dokonać optymalizacji istniejącego wpisu, jeśli takowy już Państwo posiadają. Innym dodatkiem jest instalacja narzędzia statystycznego Google Analytics, umożliwiającego precyzyjną analizę ruchu na stronie.
Indywidualna strategia
W zależności od typu strony internetowej
Z uwagi na różnorodne potrzeby naszych klientów, przygotowaliśmy kompleksową ofertę dostosowaną do rozmaitych rodzajów stron internetowych. Zarówno proces doboru fraz kluczowych, jak i zaplanowanie prac optymalizacyjnych, będą wyglądały inaczej dla sklepu internetowego, wizytówki firmowej, czy strony przedstawiającej zakres świadczonych usług. Wszystko po to, aby zapewnić klientom możliwie jak najbardziej spersonalizowane podejście oraz możliwość ułożenia indywidualnego planu działań.
eCommerce
Coraz więcej osób robi zakupy w sieci, a co za tym idzie, liczba sklepów internetowych nieustannie wzrasta. Należy więc podjąć odpowiednie kroki, aby klient wybrał właśnie Państwa ofertę w gąszczu innych propozycji. Dzięki naszej optymalizacji, można wyświetlać się wysoko zarówno na ogólne zapytania (np. "sklep odzieżowy online"), jak i na frazy związane z konkretnymi produktami (np. "koszulki damskie z nadrukiem"). Doradzimy Państwu w kwestii doboru najodpowiedniejszych wyrażeń kluczowych, które mogą przyczynić się do zauważalnej poprawy wyników sprzedażowych.
Biznes lokalny
W przypadku firm pozyskujących klientów przede wszystkim z danego miasta lub regionu, najlepiej sprawdzi się pozycjonowanie lokalne. Dotyczy to głównie usługodawców oraz stacjonarnych punktów sprzedaży. Mianowicie, gdy użytkownik wpisuje w wyszukiwarkę np. "gabinet kosmetyczny Warszawa" czy "sklep obuwniczy Szczecin", interesują go oferty jedynie z tego miasta. Zawężenie terenu, na który kierujemy działania marketingowe, zmniejsza konkurencyjność, więc daje większe szanse szybszego zajęcia wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania od firm o podobnej specjalizacji.
Zagranica
Przygotowaliśmy również specjalną ofertę dla Polaków rozwijających własny biznes zagranicą. Dzięki temu, że rozliczamy się w złotówkach, a nie np. w euro, jesteśmy w stanie zapewnić Państwu o wiele atrakcyjniejsze ceny niż lokalne agencje marketingowe. Ponadto, wybierając polskich specjalistów, zapewniają sobie Państwo swobodę komunikacji w ojczystym języku z opiekunem handlowym oraz technicznym. Mamy doświadczenie w pozycjonowaniu firm działających np. w Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii, Belgii, Niemczech, Holandii, Irlandii, Hiszpanii, a nawet Australii.
Solidna i rzetelna agencja SEO:
- powinna być skupiona na osiągnięciu jak najwyższych pozycji danej witryny w wyszukiwarce Google,
- powinna zapewnić uczciwe i jasno określone zasady naliczania opłat,
- powinna gwarantować dostosowywanie pozycjonowanej strony do zmian wprowadzanych w algorytmach przez cały czas świadczonych usług,
- nie powinna gwarantować wyników, a raczej rzetelność swoich działań oraz zaangażowanie w dążeniu do wysokich pozycji popierać wiarygodnymi referencjami,
- nie powinna gwarantować zwiększenia sprzedaży, czy składanych zamówień - celem są wysokie pozycje wybranych wyrażeń kluczowych,
- nie może jednorazowo zapewnić stałych rezultatów na wszystkie wyrażenia kluczowe, gdyż zarówno algorytm Google, jak i konkurencja rozwija się w dynamiczny sposób.