Niemcy, Anglia, Francja, Irlandia
Zdajemy sobie sprawę z tego, że wielu Polaków prowadzi własny biznes w krajach Unii Europejskiej i usługa pozycjonowania w tych miejscach może być nawet kilkukrotnie droższa od proponowanych przez nas cen. Mamy nadzieję, że będzie to kolejny argument, który przekona Państwa do wyboru naszej agencji SEO.
Pragniemy przypomnieć, iż również rozliczanie stron zagranicznych uzależnione jest od wypracowanego efektu, a opłaty naliczane są zgodnie z wynegocjowaną ofertą tylko i wyłącznie za pozycje w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania lub modelu abonamentowym. W zależności od Państwa potrzeb, staramy się dostosować najkorzystniejsze rozwiązania, również w przypadku pozycjonowania stron za granicą.
Na jakich rynkach działamy?
Nasza agencja SEO, dzięki kilkuletniemu doświadczeniu pozycjonowania w angielskim, niemieckim czy francuskim Google, może zaoferować skuteczne prowadzenie kampanii reklamowej w wynikach organicznych.
Niemcy
Google.de
- język: niemiecki
SEO + AdWords
Francja
Google.fr
- język: francuski
SEO
Wielka Brytania
Google.co.uk / .ie
- język: angielski
SEO + AdWords
Pozostałe kraje
Google.(?)
- skontaktuj się
SEO
Jaką domenę zagraniczną wybrać?
Domena krajowa
Najlepszym, sugerowanym przez nas rozwiązaniem jest zakup domeny krajowej dla danej wersji wyszukiwarki (dla Google.de - domena.de, dla Google.co.uk - domena.co.uk itd.). Taka domena jest z góry przywiązana do danego kraju i nie wymaga dodatkowych zmian konfiguracyjnych np. w Google Search Console, aby algorytmy wyszukiwarki mogły prawidłowo zdefiniować jej przynależność geograficzną.
Subdomena domeny globalnej
Zdecydowanie tańszym, jednak wymagającym dodatkowych działań jest zakup domeny globalnej (np. twojadomena.com) i utworzenie w jej obrębie subdomen (np. de.twojadomena.com), które będą przyporządkowane do poszczególnych lokalizacji.
Jak budować profil linkowy zagranicznej strony?
Pozyskiwanie wartościowych linków w językach zagranicznych to jeden z najważniejszych czynników w procesie pozycjonowania. Ważne jest, aby otoczenie odnośników miało ten sam język co linkowana domena, a same serwisy były kierowane na ten sam kraj, co promowana strona. Bez odpowiedniego doświadczenia oraz znajomości języków obcych, jest to zadanie bardzo trudne i często można się niestety spotkać z niedbałą realizacją tej usługi.
W Agilito masz pewność, że nad całym procesem reklamy w Internecie czuwają ludzie z odpowiednimi kwalifikacjami, a każda część naszych działań jest realizowana zgodnie z wypracowanymi praktykami, które pozwalają osiągać wiele sukcesów.
Copywriting w języku obcym
Wypełniona tematycznymi treściami strona nie tylko poprawia ocenę robotów wyszukiwarek, lecz także z pewnością lepiej prezentuje się w oczach użytkowników. W ramach współpracy, realizujemy więc również profesjonalny SEO copywriting. Tworzenie tekstów w języku angielskim, niemieckim czy francuskim nie stanowi dla nas trudności, gdyż zatrudniamy osoby po studiach filologicznych. Dbamy o to, aby zawartość witryny odzwierciedlała konkretną ofertę, przedstawiała firmę w dobrym świetle, była poprawna gramatycznie, a jednocześnie zawierała nierzucające się w oczy słowa kluczowe.
Google bazuje głównie na analizie treści i m.in. na podstawie jej zgodności z danym zapytaniem, ustala kolejność linków na liście wyników. Świadczymy pozycjonowanie stron po angielsku, francusku, hiszpańsku, holendersku, niemiecku i nie tylko. Niejednokrotnie klienci podpisują z nami umowę na kilka wersji językowych swojej domeny.