Pozycjonowanie zagraniczne

Usługa skierowana do osób prowadzących biznes poza granicami Polski, które chciałyby poprawić widoczność strony internetowej w zagranicznych wynikach wyszukiwania. Wysokie pozycje w niemieckim, francuskim i brytyjskim Google? Zapraszamy...

Niemcy, Anglia, Francja, Irlandia

Zdajemy sobie sprawę z tego, że wielu Polaków prowadzi własny biznes w krajach Unii Europejskiej i usługa pozycjonowania w tych miejscach może być nawet kilkukrotnie droższa od proponowanych przez nas cen. Mamy nadzieję, że będzie to kolejny argument, który przekona Państwa do wyboru naszej agencji SEO.

Pragniemy przypomnieć, iż również rozliczanie stron zagranicznych uzależnione jest od wypracowanego efektu, a opłaty naliczane są zgodnie z wynegocjowaną ofertą tylko i wyłącznie za pozycje w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania lub modelu abonamentowym. W zależności od Państwa potrzeb, staramy się dostosować najkorzystniejsze rozwiązania, również w przypadku pozycjonowania stron za granicą.

Na jakich rynkach działamy?

Nasza agencja SEO, dzięki kilkuletniemu doświadczeniu pozycjonowania w angielskim, niemieckim czy francuskim Google, może zaoferować skuteczne prowadzenie kampanii reklamowej w wynikach organicznych.

Niemcy

Google.de

  • język: niemiecki

SEO + AdWords

Francja

Google.fr

  • język: francuski

SEO

Wielka Brytania

Google.co.uk / .ie

  • język: angielski

SEO + AdWords

Pozostałe kraje

Google.(?)

  • skontaktuj się

SEO

Jaką domenę zagraniczną wybrać?

Domena krajowa

Najlepszym, sugerowanym przez nas rozwiązaniem jest zakup domeny krajowej dla danej wersji wyszukiwarki (dla Google.de - domena.de, dla Google.co.uk - domena.co.uk itd.). Taka domena jest z góry przywiązana do danego kraju i nie wymaga dodatkowych zmian konfiguracyjnych np. w Google Search Console, aby algorytmy wyszukiwarki mogły prawidłowo zdefiniować jej przynależność geograficzną.

Subdomena domeny globalnej

Zdecydowanie tańszym, jednak wymagającym dodatkowych działań jest zakup domeny globalnej (np. twojadomena.com) i utworzenie w jej obrębie subdomen (np. de.twojadomena.com), które będą przyporządkowane do poszczególnych lokalizacji.

Jak budować profil linkowy zagranicznej strony?

Pozyskiwanie wartościowych linków w językach zagranicznych to jeden z najważniejszych czynników w procesie pozycjonowania. Ważne jest, aby otoczenie odnośników miało ten sam język co linkowana domena, a same serwisy były kierowane na ten sam kraj, co promowana strona. Bez odpowiedniego doświadczenia oraz znajomości języków obcych, jest to zadanie bardzo trudne i często można się niestety spotkać z niedbałą realizacją tej usługi.

W Agilito masz pewność, że nad całym procesem reklamy w Internecie czuwają ludzie z odpowiednimi kwalifikacjami, a każda część naszych działań jest realizowana zgodnie z wypracowanymi praktykami, które pozwalają osiągać wiele sukcesów.

Copywriting w języku obcym

Wypełniona tematycznymi treściami strona nie tylko poprawia ocenę robotów wyszukiwarek, lecz także z pewnością lepiej prezentuje się w oczach użytkowników. W ramach współpracy, realizujemy więc również profesjonalny SEO copywriting. Tworzenie tekstów w języku angielskim, niemieckim czy francuskim nie stanowi dla nas trudności, gdyż zatrudniamy osoby po studiach filologicznych. Dbamy o to, aby zawartość witryny odzwierciedlała konkretną ofertę, przedstawiała firmę w dobrym świetle, była poprawna gramatycznie, a jednocześnie zawierała nierzucające się w oczy słowa kluczowe.

Google bazuje głównie na analizie treści i m.in. na podstawie jej zgodności z danym zapytaniem, ustala kolejność linków na liście wyników. Świadczymy pozycjonowanie stron po angielsku, francusku, hiszpańsku, holendersku, niemiecku i nie tylko. Niejednokrotnie klienci podpisują z nami umowę na kilka wersji językowych swojej domeny.

Oceń informacje:
średnia ocena: 5.0 / 5
liczba głosów: 111